“La sfârşitul trimestrului al treilea ajunsesem la 25.000 de unităţi vândute. Cred că vom mai adăuga 7-8.000 de sisteme GPS până la sfârşitul anului. Astfel, cota de piaţă poate să depăşească 50%, cu 1-2 puncte procentuale”, a declarat pentru Business Standard Laura Samson, country director pentru România, Ungaria, Cehia şi Slovacia.
Aceasta estimează piaţa locală la un volum de 60.000 de unităţi în anul curent şi se aşteaptă ca nivelul să rămână relativ constant şi în anul 2010. “Pentru anul viitor nu mă aştept să intre alţi jucători în piaţă”, spune Samson. Reprezentanta companiei estimează vânzările de echipamente GPS Mio la 45.000-50.000 de unităţi în Slovacia, 150.000 în Ungaria şi 250.000 de unităţi în Cehia.
Pe plan local, compania l-a recrutat pe Sergiu Gânscă în poziţia de sales and marketing manager pentru România de la AroBS Transilvania Software, unul dintre cei mai importanţi dezvoltatori de software pentru aplicaţii mobile şi distribuitori de echipamente GPS. Gânscă este licenţiat în Ştiinţe Economice şi are o experienţă de zece ani în domeniul vânzărilor.
Sursa aici
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu